Simona Halep a efectuat astăzi primul antrenament după finala pierdută la Australian Open. Mai important însă, echipamentul pe care l-a folosit arată clar cine va fi noul său sponsor.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
------------
Simona Halep a ajuns la un acord cu Nike, cel mai important brand de echipament sportiv din lume, anunţul oficial urmând a veni peste câteva zile. Este o lovitură importantă dată de sportiva noastră, care va face astfel un pas în faţă după despărţirea de Adidas.
În acelaşi timp, Nike încearcă să pună presiune pe Maria Şarapova. Brandul nu a renunţat la serviciile rusoaicei în perioada când aceasta a fost suspendată pentru dopaj, dar acum s-a intrat în ultimul an de contract.
"Cei mai mulţi dintre sponsori au rămas alături de ea în perioada în care a fost suspendată pentru dopaj. Dar sunt sigur că există o serie de clauze de penalităţi în contracte pentru asemenea situaţii", a explicat Simon Chadwick, profesor în managementul sportului la Universitatea din Salford, potrivit BBC.
Astfel, Nike doreşte prelungirea contractului cu Şarapova, însă pentru o sumă ceva mai mică. Maria, deşi un nume care vinde în continuare bine, se află într-o postură incomodă, problemele sale legate de dopaj părând să o ajungă tot mai mult din urmă.
"În termeni de brand şi reputaţie, Sharapova e lider de piaţă. Ea atrage toată atenţia, iar revenirea sa a demonstrat acest lucru. E un star imens, iar lumea tenisului are nevoie de ea", a dezvăluit Karen Earl, chairman la European Sponsorship Association.
Afla mai multe despre: simona halep, nike, adidas, maria sarapova