Experiențe împreună.
You are here:

Decizie istorică luată de FC Barcelona. Stadionul Camp Nou va avea un alt nume. Ce plan ascuns ar putea avea conducerea clubului

Decizie istorică luată de FC Barcelona. Stadionul Camp Nou va avea un alt nume. Ce plan ascuns ar putea avea conducerea clubului

Primera Division

Comentarii

Cei de la FC Barcelona au luat o decizie istorică şi vor să vândă numele stadionului Camp Nou. Măsura va fi valabilă doar pentru sezonul 2020-2021 şi banii vor merge în conturile Fundaţiei Barca, care mai departe va finanţa proiecte pentru combaterea coronavirusului.

Consiliul de Administraţie al lui FC Barcelona a aprobat o schimbare istorică. Pentru prima dată, stadionul Camp Nou ar urma să aibă o altă denumire. Membrii care au votat în Consiliul de Administraţie au fost de acord să cedeze Fundaţiei Barca drepturile asupra numelui stadionului. Mai departe, fundaţia trebuie să găsească un sponsor care să dea numele arenei. Măsura va fi însă valabilă doar pentru sezonul 2020-2021 şi banii vor merge fi investiţi în lupta contra coronavirusului:
”Consiliul de Administraţie a aprobat transferul de drepturi asupra numelui Camp Nou, corespunzătoare sezonului 2020-2021, către Fundaţia Barca, pentru a investi în proiecte de cercetare care vizează combaterea efectelor COVID-19, care se desfăşoară în Catalunya şi în restul lumii”, se arată în comunicatul emis de club, citat de Sport.es. 

Barcelona vinde numele stadionului Camp Nou. Urmează un nou caz Unicef?

Arena Camp Nou nu a avut niciodată până acum vreun sponsor care să-i dea numele, o tradiţie la care suporterii au ţinut foarte mult. Dar, folosind o acţiune caritabilă drept paravan, oficialii clubului ar putea încerca să testeze reacţia fanilor în cazul în care cedarea numelui stadionului va deveni o obişnuinţă.
Ideea nu este nouă şi oficialii lui FC Barcelona au mai apelat la o astfel de strategie. Până în 2006, FC Barcelona nu a avut niciodată un sponsor imprimat pe pieptul tricoului, o tradiţie la care, de asemenea, fanii au ţinut foarte mult. Însă, în acel an, oficialii Barcelonei au decis să joace pe piept cu numele Unicef. Conducerea clubului le-a transmis atunci fanilor că este o simplă acţiune caritabilă, prin care promovează Unicef-ul.
 
Dar, în 2011, FC Barcelona a înlocuit Unicef cu numele unui sponsor - Qatar Foundation - care a plătit o sumă generoasă pentru acest ”privilegiu”. De atunci, FC Barcelona a avut în fiecare sezon un sponsor principal imprimat pe pieptul tricourilor. 

viewscnt
Articole similare