Descarcă aplicația: orange sport Live TV Orange Sport: 1 2 3 4
You are here:

Dezavantajată şi marginalizată! Motivul pentru care Halep nu îşi găseşte un sponsor pe măsură deşi are rezultate excepţionale

Dezavantajată şi marginalizată! Motivul pentru care Halep nu îşi găseşte un sponsor pe măsură deşi are rezultate excepţionale

Tenis

Comentarii

Victor Hănescu a vorbit fără ocolişuri despre situaţia în care se regăseşte Simona Halep în starul lui 2018, constănţeanca fiind în acest moment singura jucătoare din TOP 10 mondial fără un contract de sponsorizare cu o firmă de echipament sportiv.

Hănescu: "Totul se rezumă la bani!" De ce nu e Simona Halep atractivă pentru marile nume din industrie
Ajuns în cel mai bun moment al carierei până pe locul 26 ATP, Hănescu a oferit detalii din interiorul industriei, precizând că Simona Halep nu îşi poate găsi în acest moment un contract pe măsura performanţelor sportive şi din cauza faptului că provine dintr-o ţară mică şi nu pune accent pe aspectul fizic sau elemente din viaţa extrasportivă, aşa cum fac, de exemplu, Maria Şarapova sau Eugenie Bouchard. Ambele au parte de contracte mult mai bănoase deşi în prezent se află la mare distanţă de locurile fruntaşe în circuit.

Hănescu spune că şi în circuitul masculin există diferenţe similare şi îl oferă drept exemplu de rusul Nikolai Davidenko, ajuns până în TOP 3 ATP, dar care nu a avut niciodată parte de un contract spectaculos cu un sponsor tehnic. "Plătim preţul pentru că piaţa din România e mică", spune Hănescu.



"Sportivii din România sunt dezavantajaţi şi marginalizaţi, atunci când îşi caută sponsori. Ţin minte cât de greu mi-a fost şi mie, chiar şi atunci când aveam rezultate foarte bune şi eram în Top 30 mondial. Practic, noi, românii, plătim preţul pentru că piaţa din România e mică, săracă şi neatractivă pentru sponsori. De aceea, sunt căutaţi francezii, nemţii sau americanii

Ceea ce i se întâmplă Simonei acum li s-a întâmplat şi altora în trecut. Ţin minte, spre exemplu, cazul lui Nikolai Davidenko, fost jucător rus de tenis. Era, la un moment dat, pe locul 3 în lume, ceea ce e o performanţă uriaşă la băieţi, dar avea sponsor o firmă foarte mică.

Din păcate, nu există o legătură directă între rezultatele sportive şi aceste contracte de publicitate. Din perspectiva sponsorului, totul se rezumă, de fapt, la bani, la business. Dacă sponsorizezi, de exemplu, un sportiv american, colaborarea cu el îţi aduce foarte mulţi bani. Pe când în România e o piaţă de desfacere nesemnificativă.

Într-adevăr, la fete, contează şi altceva pentru sponsori: aspectul fizic. Se uită la cum arăţi. De aceea, Şarapova, de pildă, e atât de căutată
", a declarat Victor Hănescu, citat de Adevărul.

Afla mai multe despre: simona halepvictor hanescuadidassarapova 

viewscnt
Articole similare