Descarcă aplicația: orange sport Live TV Orange Sport: 1 2 3 4
You are here:

EXCLUSIV | U Craiova are cel mai tare ”sponsor” din România: ”Luăm cât toată Liga 1 la un loc”. Despre ce sume este vorba

EXCLUSIV | U Craiova are cel mai tare ”sponsor” din România: ”Luăm cât toată Liga 1 la un loc”. Despre ce sume este vorba

Superliga

Comentarii

Universitatea Craiova se mândreşte cu cel mai tare ”sponsor” din Liga 1. Suporterii au contribuit la veniturile clubului, în ultimul an fiscal, cu nu mai puţin de 15,81% - bani proveniţi din vânzarea de bilete şi abonamente.

Craiova este una dintre cele mai puternice echipe din campionat şi se mândreşte la meciuri cu cea mai mare medie de spectatori. Modul excelent în care şefii clubului au gestionat relaţia cu fanii se observă şi în veniturile clubului, unde vânzările de bilete şi abonamente ocupă un procent semnificativ. Craiova este printre echipele din Liga 1 cu cel mai activ departament de marketing şi a desfăşurat o mulţime de campanii prin care şi-a ţinut fanii aproape. 

Suporterii, cel mai tare ”sponsor” al Craiovei: ”Vindem bilete cât toată Liga 1 la un loc”

Mihai Rotaru, patronul Craiovei, apreciază suportul fanilor şi se mândreşte că aceştia au adus venituri importante. Omul de afaceri susţine că fanii Craiovei au produs încasări din bilete şi abonamente cât au realizat toate echipele din Liga 1 la un loc. 
”Noi am vândut destul de bine anul trecut (n.r. jucători) şi atunci avem un volum de venit mare. Dar anul acesta cu siguranţă nu vom mai face acelaşi volum de venit. Noi facem din vânzări de bilete cât face toată Liga 1 la un loc”, a declarat Mihai Rotaru pentru Telekom Sport. 

Craiova, echipa din Liga 1 cu cea mai mare asistenţă pe stadion

Condiţiile moderne pe care le oferă noul stadion din Bănie, rezultatele bune obţinute de echipă şi jocul entuziasmant sunt doar câteva dintre motivele pentru care Craiova se bucură de o asistenţă cu mult peste media Ligii 1. În acest sezon, Craiova este pe primul loc în topul spectatorilor şi a avut la meciuri o medie de fani de două ori mai mare decât FCSB, ocupanta locului secund. 
În medie, la meciurile Craiovei au asistat 13.058 de spectatori. Pe locul doi se află FCSB - medie de 6.502 spectatori şi Dinamo - 4.610 spectatori. CFR Cluj - campioana României - are o medie de doar 4.071 de spectatori şi este pe locul 4. 
Cel mai urmărit meci al Craiovei a fost derby-ul cu FCSB, pentru care au plătit bilet nu mai puţin de 30.000 de spectatori. 

Fanii, principalul ”sponsor” al Craiovei. Câţi bani au adus la bugetul clubului

Pe ultimul an fiscal, adică perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2019, vânzările de bilete şi abonamente au reprezentat 15,81% din veniturile totale ale clubului. Adică 5.180.545 de lei. Dacă adăugăm aici şi veniturile din activităţi comerciale, care au atins suma de 2.974.974 de lei, ajungem la peste 8 milioane de lei şi putem observa cât de mult contează suporterii în vaţa unei echipe. 
Prin comparaţie, veniturile Craiovei din sponsorizări şi publicitate, pe anul fiscal 2019, au fost de 6.914.951 lei. 
 
Autor: Mihai Dolinschi

Afla mai multe despre: craiova 

viewscnt
Articole similare