Descarcă aplicația: orange sport Live TV Orange Sport: 1 2 3 4
You are here:

”Facebook, hai cu un nou emoji”. Universitatea Craiova vrea să schimbe social media pentru fani | FOTO

”Facebook, hai cu un nou emoji”. Universitatea Craiova vrea să schimbe social media pentru fani | FOTO
Comentarii

Facebook a introdus recent un nou emoticon, unul „inspirat” de pandemia de coronavirus care a împânzit întreaga planetă. Internauţii pot folosi noul simbol pentru a îşi arăta solidaritatea, compasiunea sau grija la o postare. Iniţiativa le-a dat idei celor de la Universitatea Craiova. Oltenii îşi doresc să aibă propriul emoji.

Facebook, emoji nou

Emoticonul „Grijă” reprezintă o îmbrăţişare strânsă a unei inimi. Acesta este metoda prin care reţeaua de socializare le propune oamenilor să-şi arate sprijinul reciproc. „Chiar dacă suntem separaţi, suntem în această situaţie împreună. am adăugat o nouă reacţie ca să poţi să arăţi şi mai multă susţinere în timp ce mulţi dintre noi sunt în izolare”, au explicat cei de la Facebook.

Într-o postare făcută pe contul oficial de Twitter, Universitatea Craiova îşi exprimă „nemulţumirea” faţă de noul emoji. Contul oltenilor le cere celor de la Facebook să opereze o mică modificare la noul simbol: inima să fie înlocuită cu emblema clubului din Bănie.

„Facebook, hai cu un nou emoji”, a fost mesajul Universităţii Craiova, care şi-a exprimat dorinţa prin intermediul deja celebrului meme cu rapperul Drake.

Universitatea Craiova, campioană la suporteri

Deşi nu a mai cucerit un titlu din 1991, Universitatea Craiova a demonstrat în ultimii ani că este o adevărată „campioană la suporteri”. Oltenii sunt clubul din Liga 1 care a optimizat cel mai bine dialogul cu fanii.

„Leii din Bănie” au la un nivel de top toate conturile de pe reţelele de socializare, indiferent că este vorba despre Facebook, Twitter, Instagram sau YouTube. Departamentul de marketing este şi el la cote înalte.

Fanii alb-albaştrilor îşi pot cumpăra aproape orice produs cu însemnele clubului, atât de la magazinul oficial de la stadionul „Ion Oblemenco”, cât şi de pe site-ul oficial, din magazinul online.

Recent, pentru a îşi sprijini suporterii în lupta împotriva COVID-19, Universitatea Craiova a scos la vânzare chiar şi măşti personalizate în culorile şi cu sloganurile clubului din Bănie.

După faptă şi răsplată

Universitatea Craiova este campioană la suporteri nu doar în departamentul de marketing sau pe social media, ci mai ales pe stadion. De când a fost inaugurată noua arenă „Ion Oblemenco”, fanii alb-albaştrilor iau cu asalt tribunele la fiecare meci jucat acasă.

Echipa lui Corneliu Papură conduce detaşat şi în acest sezon clasamentul suporterilor care vin să îşi susţină favoriţii de la stadion. 13058 este media numărului de spectatori pe care o are „U” Craiova la jocurile disputate pe teren propriu, mai mult de jumătate din cât are ocupanta locului 2 în această ierarhie, FCSB (6502).

Afla mai multe despre: craiovafacebookemojicaregrijasuporteri 

viewscnt
Articole similare