Descarcă aplicația: orange sport Live TV Orange Sport: 1 2 3 4
You are here:

Regulamentul Oficial al Campaniei Promoţionale ”El Clasico”

Regulamentul Oficial al Campaniei Promoţionale ”El Clasico”galerie foto

Special

Comentarii

Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al concursului

CLICK AICI PENTRU GALERIE FOTO CU PREMIILE PENTRU CONCURS!

Finaliştii concursului, cei care au ghicit scorul exact la FC Barcelona - Real Madrid 1-3. Cei patru vor intra la tragerea la sorţi pentru un tricou cu FC Barcelona şi unul cu Real Madrid. Tragerea la sorţi va avea loc în această seară, în cadrul emisiunii Sport Report, de la 19:50. 

  • Codoban Stelian - fan Real Madrid - prieten etichetat: Alin Deac
  • Robert Neculae - fan Real Madrid - prieten etichetat: Marcel Marcel
  • Catalin M Katalin - fan Real Madrid - prieten etichetat Firu Cosmin
  • Razvan Andrei Hazbei - fan Real Madrid - prieten etichetat: Cristi Ploscar

Organizatorul campaniei promotionale ”El Clasico” (numita in cele ce urmeaza “Campania”) este Divizia Telekom Sport din cadrul companiei S.C. Telekom Romania Communications S.A., cu sediul in City Gate, Turnul de Nord, Piata Presei Libere, nr. 3-5, Bucuresti, sector 1, Romania, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/8926/1997, CUI RO 427320, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 292 si numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”.

Campania promoţională ”El Clasico” se va derula în conformitate cu prezentul regulament, care este obligatoriu pentru toţi participanţii.

Art. 2. Temeiul legal

Prezentul regulament este în conformitate cu Legea 650/2002 pentru aprobarea Ordonanţei de Guvern 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă. Orice eroare în declararea datelor personale nu atrage răspunderea Organizatorului. Ca atare, acesta nu are niciun fel de obligaţie în cazul furnizării unor date eronate, care să ducă la imposibilitatea transferului în condiţii normale a premiului.

Prin înscrierea la aceasta campanie promoţională, participanţii sunt de acord ca informaţiile legate de identitatea lor să intre în baza de date a Organizatorului, S.C. Telekom Romania Communications S.A. conform Legii 677/2001, acestea putând fi folosite pentru activităţile sale de marketing şi pentru a transmite mesaje cu caracter publicitar. La cererea scrisă a participanţilor, trimisă la adresa City Gate, Turnul de Nord, Piata Presei Libere, nr. 3-5, Bucuresti, sector 1, Romania, operatorul se obligă să actualizeze sau să şteargă datele personale ale acestora.

Art. 3. Durata campaniei promoţionale şi aria de desfăşurare

Campania promoţională se desfăşoară în perioada 22-24 octombrie 2020. Aria de desfăşurare a campaniei este întreg teritoriul României. Câştigătorul va fi desemnat luni,  26 octombrie 2020, în cadrul emisiunii Sport Report, de la 19:50. Dacă vor fi mai multe pronosticuri corecte, câştigătorul va fi desemnat prin tragere la sorţi. Sunt luate în considerare pronosticurile care se dau până sâmbătă, 24 octombrie 2020, ora 16:00.

Art. 4. Mărcile şi produsele participante
Concursul se desfăşoara exclusiv pe internet, pe site-ul www.telekomsport.ro şi pe pagina de Facebook http://www.facebook.com/telekomsportromania.

Art. 5. Condiţii de participare

La acest concurs poate participa orice persoană fizică, cu domiciliul stabil in România, care a împlinit vârsta de 18 ani până la data înscrierii în concurs.

Prin înscrierea la concurs, participanţii acceptă şi se supun prevederilor prezentului Regulament. Angajaţii S.C. Telekom Romania Communications S.A., rudele de la gradul I până la gradul IV ale acestora, precum si firmele colaboratoare implicate în derularea concursului nu au dreptul să câştige premii la acest concurs.

Participanţii la concurs trebuie să aiba un cont de Facebook şi să intre pe pagina de Facebook Telekom Sport România şi pe www.telekomsport.ro.

Participarea la campania promoţională ”El Clasico” implică acceptul ca numele, fotografiile şi alte materiale audio sau video cu participanţii câştigători să poată fi făcute publice şi folosite în scop publicitar. Pentru identificare, câştigătorii vor avea nevoie de un document de identitate: paşaport, buletin sau carte de identitate.

Dreptul de participare la Campanie este anulat automat în situaţia în care o persoană furnizează date sau informaţii false, eronate sau necorespunzătoare în completarea datelor personale sau dacă Organizatorul consideră că a încercat să fraudeze mecanismul de Concurs.

Participanţii trebuie să lase un comentariu la postarea de concurs în care să scrie echipa pe care o sustin, scorul corect al meciului Barcelona - Real Madrid (sâmbătă, 24 octombrie, de la 17:00, live pe Telekom Sport 1) şi să eticheteze un prieten care ţine cu echipa rivală. 

Art. 6. Protecţia datelor personale

Tuturor participanţilor la campania promoţională le sunt garantate drepturile în conformitate cu legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi de a se adresa justiţiei.

Art. 7. Mecanismul campaniei

Utilizatorii vor afla de concurs pe pagina www.facebook.com/telekomsportromania, precum şi prin intermediul site-ului www.telekomsport.ro.

Pentru a participa la campania promoţională, un utilizator trebuie să fie fan al paginii www.facebook.com/telekomsportromania.

În caz de egalitate, câştigătorul va fi desemnat prin tragere la sorţi, în timpul emisiunii ”Sport Report”, luni, 26 octombrie, de la 19:50, pe Telekom Sport 1.
 

Art. 8. Premiile campaniei

In cadrul prezentei Campanii Organizatorul un premiu constand intr-un tricou original al Barcelonei si unul original al lui Real Madrid. 

Art. 9 Desemnarea şi anunţarea câştigătorilor

Câştigătorului i se va aduce la cunoştinţă rezultatul concursului şi modul în care pot intra în posesia premiului luni, 26 noiembrie, prin intermediul site-ului www.telekomsport.ro şi a paginii de www.facebook.com/telekomsportromania.

În cazul în care câştigătorul nu va putea fi contactat în termen de 48 de ore de la încheierea concursului, va fi desemnat un nou câştigător, pe baza răspunsurilor oferite în timpul campaniei.

Organizatorul nu este responsabil pentru întârzierea anunţării câştigătorului din motive care nu ţin de el.

Validarea câştigătorilor se va face în baza unui act de identitate, ca verificare a corectitudinii datelor personale completate de participant în momentul efectuării înscrierii în Concurs.

Organizatorul va verifica prin metode proprii corectitudinea participanţilor şi îi vor descalifica pe cei a căror activitate în cadrul Concursului va fi considerată drept fraudă.

Orice tentativă de fraudare (incluzând dar nu limitându-se la spam, phishing, utilizarea unor extensii de browser care au adus avantaje pe altă cale decât pe cea specificată în regulament, utilizarea unor programe care au acelaşi rol etc.), atrage dupa sine eliminarea din Concurs a concurentului respectiv. Acesta acceptă prin prezentul Regulament faptul că nu are dreptul la niciun fel de explicaţie din partea Organizatorului în momentul în care acesta consideră că respectivul cont a fost valorificat prin fraudă.

Dacă sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii,

Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente, conform legislaţiei române în vigoare.

Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru problemele legate de conexiunea la internet a participanţilor, precum şi pentru problemele cauzate de ISP-ul folosit de Organizator.


Art. 10. Regulamentul campaniei promoţionale

Regulamentul campaniei promoţionale ”El Clasico” este disponibil spre consultare, în mod gratuit, pe site-ul www.telekomsport.ro. Participarea la această campanie promoţională implică obligativitatea respectării prevederilor prezentului regulament.

Organizatorul concursului nu are nicio raspundere si nu va putea fi implicat în litigii legate de corectitudinea datelor personale trimise de către participanţi.

Organizatorul nu are obligaţia de a purta corespondenta privitoare la solicitările necâştigătoare.

Un Participant are dreptul sa se înscrie o singură dată în concurs.

Nu se acorda contravaloarea in bani pentru premiile din prezenta Campanie.

Înscrierile cu date fictive (nume, adresă de e-mail, număr de telefon, serie şi număr CI) nu vor fi luate în considerare pentru acordarea premiului.

Refuzul unui castigator de a primi premiul inseamna ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului. In cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, un castigator va pierde dreptul de atribuire a premiului.

Imposibilitatea castigatorului si/sau a persoanelor care il reprezinta legal de a intra in posesia premiului din diverse motive, exonereaza Organizatorul de orice raspundere.

In cazul in care, in cadrul campaniei, vor exista premii neacordate, acestea raman in posesia Organizatorului.

Art. 11. Taxe si impozite aferente

Organizatorul Concursului este răspunzător de plata taxelor, impozitelor sau a altor obligaţii financiare legate de premiile oferite, inclusiv impozitul datorat conform legii pentru veniturile obţinute din Concurs, impozit pe care Organizatorul campaniei publicitare este obligat să îl calculeze şi să îl plătească în beneficiul câştigătorilor.

Art. 12. Angajamente

Participarea la campania ”El Clasico” implică acceptarea ca numele, fotografiile şi materialele filmate cu particianţii câştigători să poată fi făcute publice şi folosite în scop publicitar, fără pretenţii de ordin patrimonial în urma apariţiei fotografiilor şi materialelor filmate.

Art. 13. Litigii

Eventualele litigii apărute între Organizator şi participanţii la campania promoţională ”El Clasico”  se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instantele de judecată din Municipiul Bucureşti.

Art. 14. Întreruperea campaniei promoţionale

Campania promoţională va putea fi întreruptă doar în caz de forţă majoră sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu înainte ca acesta să anunte publicul prin intermediul site-ului www.telekomsport.ro.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a aduce modificari la actualul regulament, cu condiţia ca orice modificare să fie anunţată în timp util pe site-ul www.telekomsport.ro .

Art. 15. Forţa majoră

Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

Art. 16. Litigii şi fraude

In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.

Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa S.C. Telekom Romania Communications S.A., cu sediul in City Gate, Turnul de Nord, Piata Presei Libere, nr. 3-5, Bucuresti, sector 1, Romania, in termen de maxim o zi de la data anuntarii castigatorilor. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio contestatie.

Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a acestei campanii, a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei campanii.

In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

 Galerie foto

Afla mai multe despre: regulament 

viewscnt
Articole similare