Marca franceză de echipament sportiv Lacoste, sponsor tehnic al lui Novak Djokovic, a anunţat, luni, că doreşte să analizeze evenimentele care au declanşat o luptă juridică de aproape două săptămâni şi l-au împiedicat pe tenismenul sârb să-şi apere titlul la Australian Open, informează CNN.
Novak Djokovic a ajuns la Belgrad, dar ar putea avea probleme cu sponsorii după incidentele din Australia
"Cât mai curând posibil, vom lua legătura cu Novak Djokovic pentru a analiza evenimentele care i-au însoţit prezenţa în Australia. Le dorim tuturor un turneu excelent şi mulţumim organizatorilor pentru toate eforturile depuse pentru a se asigura că turneul se desfăşoară în condiţii bune pentru jucători, staff şi spectatori”, a precizat brandul francez de îmbrăcăminte, într-un comunicat.
Producătorul francez de automobile Peugeot, un alt sponsor Djokovic, deţinut acum de Stellantis, a refuzat să comenteze, luni, situaţia liderului ATP. Producătorul de ceasuri elveţian Hublot şi firma japoneză de echipament sportiv Asics (care îi asigură sârbului încălţămintea) nu au răspuns solicitărilor de a comenta.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
Djokovic are acorduri de sponsorizare, în valoare de 30 de milioane de dolari pe an, potrivit Forbes, şi a fost al 46-lea cel mai bine plătit sportiv din lume în 2021.
Novak Djokovic, care se opune vaccinării, a părăsit Australia, duminică, la bordul unui avion al companiei Emirates cu destinaţia Dubai, după ce apelul său la decizia de anulare a vizei de intrare în Australia a fost respins de un tribunal din Melbourne
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
El a ajuns, luni, la Belgrad, fiind aşteptat la Aeroportul Nikola Tesla de un număr mare de jurnalişti, dar şi de câteva zeci de fani. Tenismenul nu a discutat cu presa, folosind o altă ieşire pentru a părăsi aeroportul.
Afla mai multe despre: novak djokovic