Descarcă aplicația: orange sport Live TV Orange Sport: 1 2 3 4
You are here:

Se naşte o nouă forţă în Liga 1. Ce lovitură! O companie gigant investeşte la echipă: ”Va lua locul FCSB-ului”

Se naşte o nouă forţă în Liga 1. Ce lovitură! O companie gigant investeşte la echipă: ”Va lua locul FCSB-ului”

Superliga

Comentarii

OMV Petrom, una dintre cele mai mari companii din România, va investi la o echipă din Liga 1. Cel care a reuşit să-i convingă a fost Gică Hagi şi primul meci în care va fi afişat noul sponsor este cel cu Poli Iaşi, care se dispută astăzi, de la 17:00, live pe Telekom Sport 1.

Gică Hagi a reuşit încă un parteneriat de cinci stele. OMV Petrom, o companie cu cifra de afaceri de 5 miliarde de euro şi un profit de peste 750 de milioane de euro, va investi bani în Viitorul. Compania va deveni sponsor principal şi numele va apărea pe pieptul tricourilor.

OMV Petrom va investi la o echipă din Liga 1. Gică Hagi a fost cel care i-a convins

În România, companiile mari ocolesc fotbalul. Marile corporaţii preferă să nu-şi promoveze imagine prin intermediul cluburilor din Liga 1 şi au ales alte tipuri de publicitate. Însă Gică Hagi, prin numele său, dar şi prin proiectul foarte serios pe care-l are la Viitorul, a reuşit să-i convingă pe cei de la OMV Petrom să investească în Liga 1.

De altfel, Gică Hagi a tot promovat ideea potrivit căreia parlamentarii ar trebui să dea o lege a sportului prin care marile companii să fie încurajate să direcţioneze o parte din profit înspre sportul românesc. De remarcat este că Viitorul, prin Gică Hagi, a reuşit să atragă sponsorizări de la câteva dintre cele mai importante branduri, precum Pepsi, MAN sau BMW.

OMV va investi într-o echipă din Liga 1 care are tot mai mulţi suporteri

Lorand Balint, specialist în marketing sportiv la Publicis Sports & Entertainment, susţine că Viitorul a reuşit să-şi atragă tot mai mulţi fani, deşi este un club înfiinţat în urmă cu 11 ani. Brandul Gică Hagi, proiectul serios de acolo, jocul deschis, dar şi performanţele tot mai importante sunt principalele argumente pentru care tot mai mulţi fani îşi îndreaptă pasiunea înspre Viitorul:

”Viitorul Constanţa este un brand al României, care încet ocupă teritoriul pe care l-a lăsat liber Steaua Bucureşti. Viitorul începe să aibă fani în toată ţara”, a comentat Lorand Balint, într-un interviu dat pentru paginademedia.ro, în octombrie 2019.

2.975 este media de spectatori pe care Viitorul o are în acest sezon. Echipa lui Gică Hagi are cea mai bună rată de ocupare a stadionului, 65%.

Drept urmare, nu este o surpriză că OMV Petrom a ales să investească în echipa de la malul Mării Negre. Şi n-ar fi exclus ca Gică Hagi să reuşească să atragă şi alţi sponsori cu greutate.

1,8 milioane de euro a fost profitul Viitorului pe anul fiscal 2019, cel mai mare de la înfiinţare. De asemenea, a avut venituri record în istoria clubului, 15,05 milioane de euro, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.

Afla mai multe despre: omv petrom 

viewscnt
Articole similare