Experiențe împreună.
You are here:

Steph Curry şi-a anunţat noul brand personal. Jucătorul de baschet îşi doreşte să colaboreze şi cu alţi atleţi

Steph Curry şi-a anunţat noul brand personal. Jucătorul de baschet îşi doreşte să colaboreze şi cu alţi atleţi

NBA

Comentarii

Steph Curry a făcut un parteneriat cu Under Armour şi a scos noul său brand personal, numit "Curry Brand". Baschetbalistul a anunţat şi că va colabora alături de alţi atleţi, în dezvolatarea brandului său.

Steph Curry a vorbit în exclusivitate pentru Bleacher Report, despre colaborarea cu Under Armour în crearea brandului personal, dar şi despre alte planuri pe care baschetbalistul le are cu "Curry Brand".

Ce a spus Curry despre noul său proiect

Baschetbalistul în vârstă de 32 de ani şi-a lansat o linie de articole sportive numită "Curry Brand", alături de cei de la Under Armour. Steph Curry a spus că este pregătit să lucreze şi cu alţi atleţi în dezvoltarea breandului său. Mai jos, este interviul pe care Curry l-a acordat celor de la Bleacher Report:

Ce te-a inspirat să lansezi "Curry Brand"?

Curry: Evident, am fost cu Under Armour din 2013, în jocul de semnături în ultimii şase ani. Când a venit vorba de Curry Brand, a fost o oportunitate de a aduce cele mai bune părţi ale mele, cele mai bune părţi ale Under Armour şi de a face ceva care are un impact uimitor asupra comunităţii şi a lucrurilor care îmi sunt aproape şi dragi inimii mele. Am vrut să creăm o energie în jurul valorii de asta. Am vrut să visăm departe, să gândim mare, să riscăm. Am simţit că aşa a fost o ocazie uimitoare de a face asta.

Ce înseamnă "Schimbă Jocul Definitiv" pentru tine?

Curry: Este vorba despre impact în ceea ce priveşte crearea de suport şi creşterea jocului pentru următoarea generaţie. Au nevoie de acces la sport, trebuie să ştie că oamenii se gândesc la ei, ecosistemul complet de sprijin care le va crea o experienţă pe care o vor putea transmite torţa generaţiei următoare.

Logo-ul pentru "Curry Brand" - cum ţi-a venit asta?

Curry: Ea provine din S şi C în numele meu şi unicitatea semnăturii mele şi curbele curgătoare. Este cam fluid în această privinţă. Are arcul superior, care reprezintă un scop mai înalt în afara a ceea ce faci şi a setului tău de abilităţi. Amestecând toate aceste atribute împreună. Este o preluare proaspătă. Sperăm că va fi simbolul şi marcatorul misiunii bazate pe scopuri pe care o avem pentru comunitate.

Ce înseamnă "Curry Brand" pentru relaţia ta cu Under Armour?

Curry: Am învăţat multe în ultimii şapte ani. Obţinerea acelei alinieri a locului în care încercăm amândoi să mergem împreună. Aceasta este partea care mă încântă. Curry Brand va avea propriul său ADN unic şi ne vom trăi misiunea în fiecare zi.

Este Under Armour pentru "Curry Brand" ca Nike pentru "Jordan Brand"?

Curry: Există asemănări. Când vine vorba de scopul din spatele a ceea ce facem şi a modului în care ne prezentăm, va fi complet diferit. Toate comparaţiile şi toate acele tipuri de lucruri sunt la îndemână.

Cum arată succesul pentru "Curry Brand"?

Curry: În cele din urmă, voi ieşi din drum. Succesul va fi măsurat de câţi campioni, câţi ambasadori, oameni cu aceeaşi minte vor să se alăture. Şi să faci bine în lume. Să fluturez acest steag cu mine în toată această călătorie.

viewscnt
Articole similare
Simona Halep, fotomodel la Stuttgart. Pictorial inedit in camera de hotel. Pentru cine a pozat...